Wrap Up - Červenec

by - srpna 01, 2016

Ahojte a po dlouhých dvou měsících Vám konečně přináším další článek! Omlouvám se, že jsem blog takto zanedbávala, i když hodně lidí by řeklo, že je to prostě moje věc, ať si vydávám články, kdy chci, ale nemyslím si, že to je pravidlo k tomu, že budete mít úspěšný blog. Ale tak ať si každý udělá svůj vlastní názor, já se už konečně hlásím zpět!

Jako první článek jsme chtěla vybrat nějaký shrnující, a já jakožto milovník knih jsem měla červenec celkem dost úspěšný (oproti jiným měsícům), a jelikož nebudu dělat samostatné recenze na všechny knížky, zmíním je aspoň tady, protože by je to určitě hrozně mrzelo :c

KOUPILA JSEM SI
Začnu ale tím, že Vám ukážu dvě knížky, které jsem si koupila, abych Vás pěkně rozehřála na zbytek článku :D



PŘEČETLA JSEM
Jiskra v popelu
No, co bych Vám na tuto knihu asi řekla. Jak už jste si určitě někde na internetu všimli, tahle kniha se stala obrovským BUM pro každého, všichni ji zbožňují, nikdo na ní snad neřekl nic špatného. Jiskra v popelu vypráví o dvou naprosto odlišných lidech - Laie, jež se kvůli záchraně bratra stává špiónkou a Eliasovi, neporazitelném vojákovi, který chce uprchnout. Knížka se odehrává v úplně jiném světě a ještě k tomu v historii a obsahuje špetku fantasy, což je pro mě smrtelná kombinace a knihu si potřebuju co nejdříve přečíst.
Samozřejmě, jako obrovský fanoušek Písně krve, která má úplně stejný žánr, jsem se nevyhnula srovnávání, v obou byl jeden z hlavních hrdinů ten pravý postrach celé země, jež je naprosto geniální a nikdo ho nedokáže zabít. Měli oba tvrdou minulost, která je vycepovala do poslušnosti a celkově mnoho prvků bylo stejných, ale já tyhle knihy zbožňuju a nevadilo mi to. I když Píseň krve u mě stále o velikánský kus vyhrává, což ale neznamená, že Jiskra v popelu byla hrozná, právě naopak. Propukla jsem v nevyléčitelné fangirlovství s Eliasem a nemůžu se dočkat dalšího dílu.
☼ ☼ ☼ ☼ ☼

Všem klukům, které jsem milovala & P.S. Stále tě miluju
První a druhý/poslední díl roztomilé romantické série od Jenny Han vyprávějící o dívce Laře Jean, která se vždy zamiluje do kluka, jež její lásku neopětuje a když už se chce z toho dostat (a jak říkám vždy já, odmilovat se), napíše klukovi shrnující dopis, co na něm měla ráda a co nesnášela, ale nikdy je neposlala a schovala je do staré krabice od klobouků, no jenže jednoho dne někdo všechny tyto dopisy odešle.
Nechci se u každé knihy rozepisovat tolik, jako u Jiskry, která teda byla pro mě nejvýjimečnější a zaslouží si to, proto k této knize řeknu jen to, že pokud hledáte letní romantiku, která Vás zahřeje u srdíčka, běžte do tohoto, tyto knihy byly nádherné, realistické, jedny z nejlepších z těch všech sladkých knížek.
☼ ☼ ☼ ☼ ☼

Nepatrná šance
Nikdy bych nečekala, že si nějakou takovouto knihu přečtu, ale na dovolené mi došly knihy (nevím, jakto, že se to fakt stalo) a musela jsem si půjčit nějakou od mamky. Strčila mi do ruky tuhle, jež vypráví o neurochirurgovi Russelu Lawtonovi, kterého zneužijí teroristi, aby zachránil jednoho pro ně důležitého člověka a vytáhl z něj několik informací, ať to stojí, co to stojí.
Mamka miluje knihy z lékařského prostředí, a tahle nebyla výjimkou, tudíž ze začátku jsem ze všech těch termínů byla naprosto blbá, ale byla velmi čtivá, zajímavá a originální, bylo to prostě něco, co jsem nikdy předtím nečetla, akorát jsem nepochopila jednu důležitou věc, která je bohužel spoiler, ale byla velmi důležitá, proto musím jedno sluníčko strhnout.
☼ ☼ ☼ ☼



Roštěnka
Pokračování jedné z nejvtipnějších knih, co jsem kdy četla - Nabíječe, se neslo ve stejném duchu. První díl jsem dostala minulý rok, shltla jsem ho za pár hodin, a až teď jsem se dokopala si přečíst pokračování, i když se mi s tím nádherným světem a Simonem nechtělo vůbec loučit. Roštěnka byla podle mě krásné uzavření série, velmi jsem se nasmála a odpočinula jsem si u ní. Co víc říct.
☼ ☼ ☼ ☼ ☼



Vražedná léčba
Další poslední díl z celé série, už třetí za celý článek, to je hrozný, jak si ti autoři zahrávají s mými emocemi. Kdo má takový nátlak vydržet. A kdo se s tím má vypořádat?  Se divím, že mi neodešly nervy, ty loučení jsou strašná.
No ale vrhneme se na tuto knihu. Vražedná léčba je závěrečným dílem trilogie Labyrint od Jamese Dashnera, jež je i zfilmovaná a v druhém díle je ve filmu i Baeliiish :3 pardon, já ho hrozně zbožňuju.
Tato kniha byla takovým zvláštním závěrem série. Nějak nevím, co si mám myslet. Dopadlo to totiž vážně velmi velmi zvláštně, mnoho otázek nebylo zodpovězeno a vůbec mi nepřišlo, že to má skončit zrovna takto. Jako toto jsem si vůbec nepředstavila. Kdo četl, bude té mé toto řeči rozumět. Jinak ale rozhodně doporučuju přečíst, pokud jste se do této série zamilovali. Myslím, že nebudete litovat :)
☼ ☼ ☼ ☼

Můj život u sousedů
Další krásná romantická knížka, kterou jsem shltla asi za dva dny. Můj život u sousedů vypráví o Samanthě, jež žije v luxusním domě, má mnoho peněz, nic jí nechybí, ale každou noc tajně sleduje svoje sousedy Garrety, jež mají osm dětí, bordel na zahradě a celkově jsou naprostým opakem její rodiny. Bylo jí zakazováno se s nimi bavit a proto jí nezbývalo nic jiného, než pouze závidět. Co se ale stane, když se jednoho dne stane 'součástí' rodiny?
Podobně jako Všem klukům, které jsem milovala a druhého dílu série tohle byla letní sladká romanťárna, která byla ze začátku trošku kýč, ale na konci na nás autorka vybalila celkem sado maso a dost mi tím připomněla styl Hooverové, která se ze začátku tváří nevinně a potom nás z té knihy málem trefí šlak. Knížka mě ale velmi bavila, zahřála mě u srdíčka, nebylo to ale zas až tak šílený, jako u Hooverové, že bych z toho přestala dýchat a pomalu se topila ve vlastních slzách, ale i tak to bylo moc fajn.

*neumím udělat půlsluníčko a neumím se rozhodnout mezi 4 a 5ti, 
tak si domyslete, že tam je místo pátého sluníčka jen půlka*
☼ ☼ ☼ ☼ ☼

Monument 14: Nebe v plamenech
První díl Monumentu si pamatuju, že jsem četla někdy ještě minulý rok, pár měsíců potom jsem si jedničku a dvojku koupila ve slevě v knihkupectví a až do července jsem o tuto sérii ani myšlenkou nezavadila. Jednoho krásného dne mě ale druhý díl trkl do oka, já si vzpomněla, jak byla jednička super a už to jelo. Knihu jsem zhltla během pár hodin, bylo to sice krátké, ale výborné čtení, neustále nám autorka předhazovala další a další akci, zvyšovala napětí, až jsem myslela, že mi vybuchne hlava a pak najednou konec. Ale stejně mě více bavil díl první, který se celý odehrával v obchodě, ale tak děj se přeci musel posouvat.
☼ ☼ ☼ ☼ ☼



Pokud tedy počítám správně, za celý červenec jsem přečetla asi 2800 stran a 8 knih, což je snad můj celoživotní rekord a jsem na sebe patřičně hrdá. Uvidíme, jestli bude tento měsíc stejně úspěšný.

Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, co pěkného jste v uplynulém měsíci četli a pokud máte spočítáno, tak počet stránek :) doufám, že se Vám článek líbil a zatím ahoj!

You May Also Like

7 komentářů

  1. Nečítala som ani jednu, no obe knihy od Jenny Han mám už dlho na mojom tbr liste, tak snáď sa k ním onedlho dostanem :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Na Jiskru v popelu mě už nažhavila sestřenka. Mám jí na wishlistu. Údajně je tam celkem drsné prostředí. Souhlasíš nebo ne ? Můj život u sousedů mám doma a bylo to boží. Teda knížka přesně na léto, když chce člověk vypnout.

    OdpovědětVymazat
  3. No je jasný ze tenhle mesic ses poradne rozjela ���� btw je ti jasny ze Vsem klukum ktere jsem milovala mi pujcis ze ano?!

    OdpovědětVymazat
  4. Jenny Han ^^ Od ní doporučuju úplně všechny knihy. :D A jenom tak mimochodem, o Laře Jean chce psát ještě třetí díl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně? :o pane bože, tak to se strašně těším ❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Super shrnutí! :)
    Na Jiskru v popelu, Labyrint, Všem klukům, které jsem milovala i na Monument 14 se chystám, tak jsem zvědavá :)
    Můj život u sousedů jsem četla a mám úplně stejný názor :) Od autorky mi má v nejbližší době přijít kniha Čemu jsem věřila a ta mi z ní ještě o něco lépe, tak jsem zvědavá :) Tuším, že v srpnu by mělo vyjít ''jakoby pokračování'' Mého života u sousedů- Kluk mého srdce, takže nad touhle taky přemýšlím :)

    OdpovědětVymazat

© Carli and Books. Používá technologii služby Blogger.